درمان طب چینی کمک می کند تا FSGS عراق بیمار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طب چینی کمک می کند تا FSGS عراق بیمار

نام: Aouate

سن: 10

کشور: عراق

وضعیت: FSGS

زمانی که او در بیمارستان Shijiazhuang کلیه بیماری، علاوه بر تورم پلک خفیف وارد شدند، هیچ علائم آشکار است. بیوپسی کلیه در بیمارستان محلی خود را انجام، و FSGS شناسایی شد.پزشکان تجویز داروهای استروئیدی می تواند اثر آشکار در کنترل التهاب. اما این داروها اثرات جانبی کوچک Aouate جدی، از جمله گلوکوم و دندان در حال سقوط، ساخته شده است که پدر خود را با داروهای استروئیدی ناراضی است به ارمغان آورد.

پس از مشاوره کارشناسان، طرح درمان شامل طب گیاهی چینی دهان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، مخلوط مای کانگ. در صبح، از او خواسته شد به نوشیدن گیاهان دارویی چینی خوراکی برای اولین بار، پس از یک ساعت، برای دریافت طب میکرو چینی Osmotherapy، دو بار در روز، 30-45 دقیقه در هر بار، حمام پا در ظهر و شب. استروئیدها نیز استفاده می شود، که بسیار مهم بود.

پس از یک هفته درمان از این روش های درمانی از طب چینی، ادم ناپدید شد، و صورت او قرمز شد، کمی پروتئین ادرار تا 1 گرم 1.25 گرم کاهش یافته است. بعد از حدود یک ماه از درمان، ما معتقدیم که عملکرد کلیه را افزایش می دهد، در نتیجه جلوگیری از نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه.

FSGS یک نوع بیماری خود ایمنی است، برخی از بیماران پاسخ به استروئید داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی و عوامل نیست، که شده است، او هنوز هم مقدار زیادی پروتئین در ادرار، اگر چه این داروها استفاده می شود. علاوه بر این، FSGS دارای میزان عود بالا بعد از پیوند کلیه. اگر شما به دنبال یک درمان طبیعی FSGS، درمان طب چینی می تواند یکی از گزینه های خوب است.





:: برچسب‌ها: FSGS درمانی، طب چینی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: